Nasz sklep internetowy stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Więcej informacji czytaj. zamknij
Informacja ze sklepu
Potrzebujesz pomocy?
Skorzystaj z jednego z dostępnych kanałów




TWÓJ KOSZYK (0.00zł)   idź do kasy »

F.A.Q.
Najczęściej zadawane pytania.



1. Nie jestem pewien czy poprawnie złożyłem zamówienie.
2. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę?
3. Zamówiłem karmę jednak dostawa się opóźnia. Kontakt z kurierem.
4. Jaki jest okres oczekiwania na przesyłkę?
5. Wystąpił błąd podczas płatności kartą.
6. Chciałbym otrzymać fakturę vat.
7. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
8. Co mam zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
9. Co to jest kod promocyjny?
10. Nie mogę złożyć zamówienia na stronie sklepu.
11. Czy składając większe zamówienie mogę uzyskać jeszcze korzystniejszą cenę?


top 1. Nie jestem pewien czy poprawnie złożyłem zamówienie.
Po złożeniu zamówienia na adres zamawiającego automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem.
W przypadku niezgodności, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


top 2. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę?
Klient może liczyć na bezpłatną dostawę w przypadku zamówienia na kwotę większą niż 89 złotych. Aktualne limity znajdują się w Regulaminie Serwisu i Realizacji Zamówień.


top 3. Zamówiłem karmę jednak dostawa się opóźnia. Kontakt z kurierem.
Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy e-mail z numerem przesyłki. Podając go, można uzyskać informację telefoniczną o przesyłce bezpośrednio w firmie kurierskiej zajmującej się dostawą.
- na terenie Polski z wyłączeniem Warszawy - firma kurierska UPS: lista telefonów do oddziałów.
- w Warszawie  - firma kurierska VETIN: +48 22 423 4884 (w dni powszednie od 9:00 do 17:00) lub +48 518 804 884.

Nie dysponujemy bezpośrednimi numerami telefonicznymi kurierów realizujących zamówienia.
W wypadku niejasności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


top 4. Jaki jest okres oczekiwania na przesyłkę?
Zamówienie złożone przed godziną 15.00 w dzień roboczy, jest dostarczane następnego dnia roboczego.
- na terenie Polski z wyłączeniem Warszawy w godz. 8:00-18:00.
- na terenie Warszawy w godz. 18:00-22:00 lub na specjalne życzenie w godz. 9:00-16:00.

top 5. Wystąpił błąd podczas płatności kartą.
Niestety do płatności nie da się już wrócić. W takiej sytuacji można:
- złożyć kolejne zamówienie i spróbować ponownie zapłacić kartą,
- skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności,
- złożyć kolejne zamówienie wybierając inną formę płatności (pobranie lub przelew).

top 6. Chciałbym otrzymać fakturę vat.
Faktury vat są wystawiane do każdego zamówienia i dostarczane razem z przesyłką.


top 7. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
Możliwe są 4 formy płatności: mtransfer, płatność kartą, płatność przy odbiorze, lub płatność przelewem.


top 8. Co mam zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
W takim przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

top 9. Co to jest kod promocyjny?
Kod promocyjny umożliwia dokonanie zakupu z bonifikatą. Dystrybucja kodów odbywa się nieregularnie przy okazji wystaw, targów oraz wysyłania newsletterów.

top 10. Nie mogę złożyć zamówienia na stronie sklepu.
W wypadku braku możliwości zatwierdzenia zamówienia należy wyczyścić folder "cookies" w używanej przeglądarce.
Internet Explorer: Narzędzia -> opcje internetowe -> zakładka ogólne -> Usuń.
Firefox: Używamy skrótu Ctrl+Shift+Del i oznaczamy w nowo otwartym oknie cookies.

Często spotykanym problemem jest także używanie restrykcyjnych programów typu anty-virus/firewall. W takim wypadku należy oznaczyć naszą stronę jako bezpieczną w wewnętrznych ustawieniach.

top 11. Czy składając większe zamówienie mogę uzyskać jeszcze korzystniejszą cenę?
W wypadku jednorazowego zakupu dziesięciu lub więcej opakowań suchej karmy prosimy o kontakt na adres telekarma@telekarma.pl w celu ewentualnego ustalenia indywidualnej ceny.

Formy płatności, SSL
 
Opineo
 
royal_canin_karmy_dla_kociat
 
prawy_sideboks_paczkomat_InPost http://www.telekarma.pl/n146/teraz.odbior.zamowien.mozliwy.rowniez.w.paczkomatach.inpost..htm
 
baner_boczny_facebook
 
blog_telekarma http://www.telekarma-blog.pl/?utm_source=boczny_witryna&utm_medium=baner&utm_campaign=blog
 
zadzwoń i złóż zamowienie przez telefon
 
Co nas wyróżnia?

Centrum wiedzy

Przydatne informacje

Przypominacz

Zapominasz o zamówieniu karmy? Podaj nam swój email i wskaż kiedy mamy Ci przypomnieć o zamówieniu.

Newsletter

Aby otrzymywać informacje
o nowościach i ofertach specjalnych wpisz adres e-mail:

 
Dostawy
Realizacja zamówień

Zlokalizuj swoją przesyłkę

Odbiór zamówienia w Paczkomacie

Bezpieczeństwo transakcji
Telekarma społecznościowo
Telekarma.pl . Copyright 2017

Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.

Zastrzeżenia prawne
Proponujemy produkty wielu marek
Proponujemy produkty wielu marek: Acana, Animonda, Arion, Bento Kronen, Bosch, Bozita, Brekkies, Brit, Chappi, Classic Cat, Classic Dog, Eukanuba, Evanger's, Felix, Gourmet, Happy Dog, Hills, IAMS, Kitekat, Mera Dog, Nutra Nuggets, Orijen, Pedigree, Profilum, Purina Cat Chow, Purina Dog Chow, Purina Pro Plan, Regal, Rinti, Royal Canin Breed, Royal Canin Feline, Royal Canin Size, Sanabelle, Sheba, Vitapol, Versele-Laga, Whiskas.
Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.