- Marcowe promocje
- Kup książkę i wesprzyj schronisko
- karmy
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- Marcowe promocje
- karmy
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- Marcowe promocje
- pokarmy dla gryzoni
- kolby dla gryzoni
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- pokarmy dla ptaków
- kolby dla ptaków
- higiena
- zdrowie
- akcesoria
- zabawki
- dokarmianie ptaków
- pokarmy dla ryb
- akwaria
- akcesoria do akwariów
- preparaty akwarystyczne
- oczko wodne
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane i co to oznacza?
- Zrealizowanie zamówienia oznacza, że zostało ono skompletowane, wystawiono do niego fakturę i przygotowano je do wysyłki lub odbioru osobistego w magazynie sklepu Telekarma.
- Zasady realizacji zamówień.
- Każde zamówienie złożone i opłacone w dzień roboczy, do godziny 15-tej, zostanie zrealizowane jeszcze tego samego dnia. Tak samo jest w przypadku zamówień płatnych gotówką przy odbiorze.
- Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone po godzinie 15-tej lub dnia wolnego od pracy, to zostanie ono zrealizowane w najbliższy dzień roboczy. Tyczy się to również zamówień płatnych gotówką przy odbiorze.
- Zamówienia płatne przelewem bankowym realizowane są dopiero, gdy pieniądze wpłyną na konto Telekarmy.
- Dostawę realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Kiedy zamówienie w zostanie doręczone i jaki jest koszt jego dostawy?
- Zamówienia doręczane kurierem
- Opłacone zamówienia wysyłane kurierem, docierają do klientów następnego dnia roboczego po ich zrealizowaniu. Tak samo jest w przypadku zamówień płatnych gotówką przy odbiorze. Jeśli kurier nie zastanie klienta, kolejna próba doręczenia zostanie podjęta następnego dnia roboczego. Przesyłki na terenie Warszawy i najbliższych jej okolic doręczane są w godz. 18 – 22, natomiast we wszystkich innych rejonach kraju w godz. 9-17.
- Do zamówień doręczanych kurierem o wartości powyżej 89zł oraz odbieranych osobiście w magazynie Telekarmy nie jest doliczany żaden dodatkowy koszt związany z powyższymi operacjami - wysyłka jest gratis!
- W przypadku zamówień doręczanych kurierem o wartości poniżej 89zł, doliczany jest koszt wysyłki w wysokości 9,90zł
2. Zamówienia odbierane w paczkomatach InPost
- Opłacone zamówienia w sieci InPost, docierają do paczkomatów następnego dnia roboczego po ich zrealizowaniu. Klient może je odebrać zaraz po otrzymaniu od InPost odpowiedniej informacji. Paczkomaty są czynne 24h na dobę.
- Do zamówień o wartości powyżej 89zł odbieranych w paczkomatach, nie jest doliczany żaden dodatkowy koszt związany z powyższymi operacjami - wysyłka jest gratis!
- W przypadku zamówień o wartości poniżej 89zł odbieranych w paczkomatach, doliczany jest koszt wysyłki w wysokości 8,20zł
- Paczki są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przesyłki docierają do wybranego kiosku w ciągu 2 dni roboczych od momentu przekazania firmie Ruch.
- Koszt dostawy: powyżej 50zł dostawa gratis, poniżej 50zł - 3,99zł
- aby uzyskać więcej informacji >kliknij<
4. Zamówienia odbierane osobiście
- Osobistego odbioru towaru można dokonać w dni robocze w magazynie sklepu Telekarma, przy ul. Annopol 4a, bud. G w Warszawie, w godzinach 10.00 – 16.30, jednak nie wcześniej niż dwie godziny od chwili zrealizowania zamówienia przez sklep.

Kiedy i jak złożyć zamówienie w Telekarmie, aby otrzymać je najszybciej?
W celu szybkiego otrzymania zamówienia najlepiej złożyć je w odpowiednim czasie i wybrać opcję zapłaty przez PayU lub płatność gotówką przy odbiorze.
Dla przykładu zamówienie złożone w czwartek do godziny 15-tej, opłacone przez PayU lub płatne przy odbiorze, zostanie zrealizowane i wysłane jeszcze tego samego dnia, natomiast kolejnego doręczone.
Jeśli zamówienie wpłynie po godzinie15-tej, wtedy zostanie zrealizowane i wysłane w piątek a do klienta dotrze dopiero w poniedziałek. Opóźnienie w realizacji zamówienia może spowodować też dokonanie płatności za nie przelewem bankowym, ponieważ zostanie ono zrealizowane dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto sklepu.