Informacja ze sklepu

ARCHIWUM ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO LEKARZA WETERYNARII




 


dział: żywienie | choroby | profilaktyka | dermatologia | wychowanie | higiena | okulistyka | aparat ruchu | hodowla | rozród | diagnostyka | układ trawienny | stomatologia | układ oddechowy | układ krążenia | układ moczowy | choroby zakaźne | różne | wszystkie

2009-06-15
stomatologia
Kot od kilku dni nic nie je, nie może połykać. Przy każdym dotknięciu głowy niesamowicie miauczy. Nie wiem jak mogę mu pomóc i czy w ogóle mogę to zrobić.
Radzę aby kota zbadał lekarz weterynarii. Problem może być związany np. z chorym zębem lub dużą ilością odłożonego na zębach kamienia nazębnego oraz stanem zapalnym dziąseł.

« poprzednia  archiwum  następna »
Formy płatności, SSL
 
instagram-banner
 
Funpage internetowego sklepu zoologicznego Telekarma
 
Blog internetowego sklepu zoologicznego Telekarma
 

Centrum wiedzy

Przydatne informacje

Przypominacz

Zapominasz o zamówieniu karmy? Podaj nam swój email i wskaż kiedy mamy Ci przypomnieć o zamówieniu.

Telekarma społecznościowo
Bezpieczeństwo transakcji
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Grupy Super Zoo sp. z o. o.

Zaznacz jakie zwierzęta Cię interesują


       
* Pola obowiązkowe
Proponujemy produkty wielu marek
Proponujemy produkty wielu marek: Acana, Animonda, Arion, Bento Kronen, Bosch, Bozita, Brekkies, Brit, Chappi, Classic Cat, Classic Dog, Eukanuba, Evanger's, Felix, Gourmet, Happy Dog, Hills, IAMS, Kitekat, Mera Dog, Nutra Nuggets, Orijen, Pedigree, Profilum, Purina Cat Chow, Purina Dog Chow, Purina Pro Plan, Regal, Rinti, Royal Canin Breed, Royal Canin Feline, Royal Canin Size, Sanabelle, Sheba, Vitapol, Versele-Laga, Whiskas.
Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.
cookie