Nasz sklep internetowy stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Więcej informacji czytaj. zamknij
Informacja ze sklepu
Potrzebujesz pomocy?
Skorzystaj z jednego z dostępnych kanałów




TWÓJ KOSZYK (0.00zł)   idź do kasy »


REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
 

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane i co to oznacza?

  1. Zrealizowanie zamówienia oznacza, że zostało ono skompletowane, wystawiono do niego fakturę i przygotowano je do wysyłki lub odbioru osobistego w magazynie sklepu Telekarma.
     
  2. Zasady realizacji zamówień.
  • Każde zamówienie złożone i opłacone w dzień roboczy, do godziny 15-tej, zostanie zrealizowane jeszcze tego samego dnia. Tak samo jest w przypadku zamówień płatnych gotówką przy odbiorze.
     
  • Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone po godzinie 15-tej lub dnia wolnego od pracy, to zostanie ono zrealizowane w najbliższy dzień roboczy. Tyczy się to również zamówień płatnych gotówką przy odbiorze.
     
  • Zamówienia płatne przelewem bankowym realizowane są dopiero, gdy pieniądze wpłyną na konto Telekarmy.

Kiedy zamówienie w  zostanie doręczone i jaki jest koszt jego dostawy?

  1. Zamówienia doręczane kurierem
  • W 95proc. opłacone zamówienia wysyłane kurierem, docierają do klientów następnego dnia roboczego po ich zrealizowaniu. Tak samo jest w przypadku zamówień płatnych gotówką przy odbiorze. Jeśli  kurier nie zastanie klienta, kolejna próba doręczenia zostanie podjęta następnego dnia roboczego. Przesyłki na terenie Warszawy i najbliższych  jej okolic doręczane są w godz. 18 – 22, natomiast we wszystkich innych rejonach kraju w godz. 9-17.
     
  • Do zamówień doręczanych kurierem o wartości powyżej 89zł oraz odbieranych osobiście w magazynie Telekarmy nie jest doliczany żaden dodatkowy koszt związany z powyższymi operacjami - wysyłka jest gratis!
     
  • W przypadku zamówień doręczanych kurierem o wartości poniżej 89zł, doliczany jest koszt wysyłki w wysokości 9,90zł

         2. Zamówienia odbierane w paczkomatach InPost
  • Opłacone zamówienia, odbierane w sieci InPost, docierają do paczkomatów następnego dnia roboczego po ich zrealizowaniu. Klient może je odebrać zaraz po otrzymaniu od InPost odpowiedniej informacji. Paczkomaty są czynne 24h na dobę.
     
  • Do zamówień o wartości powyżej 89zł odbieranych w paczkomatach, nie jest doliczany żaden dodatkowy koszt związany z powyższymi operacjami - wysyłka jest gratis!
     
  • W przypadku zamówień o wartości poniżej 89zł odbieranych w paczkomatach, doliczany jest koszt wysyłki w wysokości 8,20zł


         3. Zamówienia odbierane osobiście
  • Osobistego odbioru towaru można dokonać w dni robocze w magazynie sklepu Telekarma, przy ul. Annopol 4a, bud. G w Warszawie, w godzinach 10.00 – 16.30, jednak nie wcześniej niż dwie godziny od chwili zrealizowania zamówienia przez sklep.


Kiedy i jak złożyć zamówienie w Telekarmie, aby otrzymać je najszybciej?


W celu szybkiego otrzymania zamówienia najlepiej złożyć je w odpowiednim czasie i wybrać opcję zapłaty przez PayU lub płatność gotówką przy odbiorze.

Dla przykładu zamówienie złożone w czwartek do godziny 15-tej, opłacone przez PayU lub płatne przy odbiorze, zostanie zrealizowane i wysłane jeszcze tego samego dnia, natomiast kolejnego doręczone.

Jeśli zamówienie wpłynie po godzinie15-tej, wtedy zostanie zrealizowane i wysłane w piątek a do klienta dotrze dopiero w poniedziałek. Opóźnienie w realizacji zamówienia może spowodować też dokonanie płatności za nie przelewem bankowym, ponieważ zostanie ono zrealizowane dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto sklepu.
Formy płatności, SSL
 
Opineo
 
royal_canin_karmy_dla_kociat
 
prawy_sideboks_paczkomat_InPost http://www.telekarma.pl/n146/teraz.odbior.zamowien.mozliwy.rowniez.w.paczkomatach.inpost..htm
 
baner_boczny_facebook
 
blog_telekarma http://www.telekarma-blog.pl/?utm_source=boczny_witryna&utm_medium=baner&utm_campaign=blog
 
zadzwoń i złóż zamowienie przez telefon
 
Kontakt
22 424 42 24
22 256 29 99

Zamówienia i porady telefoniczne: 9:00 - 17:00

 
Co nas wyróżnia?

Centrum wiedzy

Przydatne informacje

Przypominacz

Zapominasz o zamówieniu karmy? Podaj nam swój email i wskaż kiedy mamy Ci przypomnieć o zamówieniu.

Newsletter

Aby otrzymywać informacje
o nowościach i ofertach specjalnych wpisz adres e-mail:

 
Dostawy
Realizacja zamówień

Zlokalizuj swoją przesyłkę

Odbiór zamówienia w Paczkomacie

Bezpieczeństwo transakcji
Telekarma społecznościowo
Telekarma.pl . Copyright 2017

Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.

Zastrzeżenia prawne
Proponujemy produkty wielu marek
Proponujemy produkty wielu marek: Acana, Animonda, Arion, Bento Kronen, Bosch, Bozita, Brekkies, Brit, Chappi, Classic Cat, Classic Dog, Eukanuba, Evanger's, Felix, Gourmet, Happy Dog, Hills, IAMS, Kitekat, Mera Dog, Nutra Nuggets, Orijen, Pedigree, Profilum, Purina Cat Chow, Purina Dog Chow, Purina Pro Plan, Regal, Rinti, Royal Canin Breed, Royal Canin Feline, Royal Canin Size, Sanabelle, Sheba, Vitapol, Versele-Laga, Whiskas.
Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.